Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.12.2019 alkaen.
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
asiakaspalvelu[at]pointshopping.fi
040 587 4622
www.pointshopping.fi
3017001-9
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. ALV-erittely näkyy yksityishenkilöille tilauksen mukana toimitettavassa kuitissa sekä yhteisöasiakkaille verkkolaskulla. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
>> Seksuaalikasvatuksen verkkokaupan rekisteröityminen
>> B2B -verkkokaupan rekisteröityminen
Tilauksen maksaminen Checkout -maksulla
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on
Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout
Finland Oy:n (Y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on
osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi
kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy
Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa
toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden
toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä
lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli
haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla
yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi
on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian,
Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin,
POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme
maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan
pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.
Luottokorttimaksut
Voit
maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-,
Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat
käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja
American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun
saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun
suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla
maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan
järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo,
MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita,
joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai
korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä
missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Siirto Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku-
ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto
ja Mash. Luethan vielä
rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun.
Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Collector
Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]
Collector-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Collector.fi
Jousto
Jousto-tuoteseloste [PDF]
Lue lisää: Jousto.com
OP Osta laskulla
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste
AfterPay
Lue lisää: AfterPay.fi
Mash
Lue lisää: Mash.com
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki
0405648814
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään
tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää
sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain
syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen
asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen
varmistamiseksi. Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut.
Toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon kautta. Kirjelähetyksenä
(paino alle 250 g) toimitettavien tilausten toimituskulut ovat
5.00e/tilaus.
Tilaukset toimitetaan Postin kautta lähimpään Postin palvelupisteeseen. Paketti on mahdollista noutaa myös
Hivpointin Helsingin toimipisteestä, jolloin noudettaviin tilauksiin ei
lisätä toimituskuluja. Noudosta on sovittava etukäteen. Tilauksesi
toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.
Hiv-kotitesti
toimitetaan Postin kautta pakettina lähimpään Postin palvelupisteeseen.
Arkisin klo 16.30 mennessä tehdyt tilaukset lähtevät kuljetukseen
pääsääntöisesti saman päivän aikana. Viikonlopun tai
pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana
arkipäivänä.
Kotitestit toimitetaan neutraaleissa postipaketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä.
Asiakas
valitsee sopivan toimitustavan (lähimpään kuljetuspalvelun
toimipisteeseen tai ovelle toimitus tai nouto toimistolta) täyttäessään
tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen
sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi
Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 7-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä, mikäli poikkeavia toimitusaikoja on tiedossa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole
suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä
siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen
palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14
päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on
palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi
palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
Pointshopping.fi
Unioninkatu 45 C 1
00170 HELSINKI
Peruutusoikeus ei koske seuraavia hygieniatuotteita: kondomit, liukuvoiteet ja suuseksisuojat
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 18,00 euron maksun.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeeseen.
Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019
Rekisterin nimi
Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Rekisterinpitäjä
Pointshopping Oy
Unionikatu 45 C 1, 00170 Helsinki
pointshopping[at]pointshopping.fi, puhelin 040 587 4622
Rekisterinpitäjän edustaja
toimitusjohtaja Jukka Keronen
pointshopping[at]pointshopping.fi, 040 564 8814
Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin
tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella
asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa
asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös
Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin,
mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.
Rekisterin sisältämät henkilötiedot
Asiakkaan
nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan
rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä
lomakkeella tilauksen yhteydessä.
Keille henkilötietoja luovutetaan?
Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.
Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
Tietoja säilytetään yksi vuosi.
Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
Asiakastietoja
säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan
yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely
täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla
pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen
tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka
luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot
pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään
tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta
ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille
tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen
tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat
palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti
velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin
on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.
Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
Rekisteröidyllä
on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä
koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos
näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa.
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman
aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset
henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän
edustajalle.
Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on
kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen
antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut.
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.12.2019 alkaen.
Pointshopping Oy (3017001-9)
Hermannin rantatie 2 B, 00580 Helsinki
asiakaspalvelu[at]pointshopping.fi
040 587 4622
www.pointshopping.fi
Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä
yhteisö- ja yritysasiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät
arvonlisäveron lukuunottamatta yrityksille suunnattua verkkokauppaa,
jonka hinnat ALV 0%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen
muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Annettujen yhteystietojen paikkansapitävyys on aina asiakkaan vastuulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.
MobilePay Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
Siirto Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot: OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Pankkimaksut
Käytössäsi
on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian,
Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin,
POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan
pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP lasku, Collector Bank, ja Jousto. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Walley (Collector Bank)
Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)
Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)
Lue lisää: walley.fi
Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com
OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 Helsinki
0405648814
asiakaspalvelu@pointshopping.fi
www.pointshopping.fi
3017001-9
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään
tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää
sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et jostain
syystä saa tilausvahvistusta, ole yhteydessä osoitteeseen
asiakaspalvelu@pointshopping.fi tilauksesi tilanteen
varmistamiseksi. Kaupassa on lähetyksille kiinteät toimituskulut.
Toimitamme tilaukset kuluttajille Postin, Matkahuollon tai DB Schenkerin kautta asiakkaan valitsemaan palvelupisteeseen. Arkisin klo 16.00 mennessä tehdyt tilaukset lähtevät kuljetukseen pääsääntöisesti saman päivän aikana. Viikonlopun tai pyhien aikana tehdyt tilaukset postitetaan pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Hiv-kotitesti toimitetaan neutraalissa paketeissa, joista ei voi päätellä lähetyksen sisältöä.
Asiakas
valitsee sopivan toimitustavan (lähimpään kuljetuspalvelun
toimipisteeseen tai ovelle toimitus tai nouto) täyttäessään
tilauksen tietoja ja voi halutessaan pyytää lähetystunnuksen
sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@pointshopping.fi
Pointshopping Oy pidättää itsellään oikeuden päättää kuljettava taho.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja
toimitustavasta riippuen alle 3 päivää. Postin toimitusaika on tyypillisesti 1-3 työpäivää, Matkahuollon ja DB Schenkerin 2-3 työpäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan
tuotevaihtoehtojen yhteydessä, mikäli poikkeavia toimitusaikoja on
tiedossa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä
tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista
toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole
suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä
siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen
palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan [14
päivän] kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on
palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi
palautusosoitteeseen.
Palautusosoite:
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2 B
00580 HELSINKI
Peruutusoikeus ei koske seuraavia hygieniatuotteita: avatut tuotteet, kondomit, liukuvoiteet ja suuseksisuojat
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 18,00 euron maksun.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@pointshopping.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeeseen.
Tietosuojaseloste: Verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) / 19.12.2019
Rekisterin nimi
Pointshopping Oy:n verkkokaupan asiakas- ja tilausrekisteri
Rekisterinpitäjä
Pointshopping Oy
Hermannin rantatie 2B, 00580 Helsinki
pointshopping[at]pointshopping.fi, puhelin 040 587 4622
Rekisterinpitäjän edustaja
toimitusjohtaja Jukka Keronen
pointshopping[at]pointshopping.fi, 040 564 8814
Rekisterin ja sen henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Rekisterin
tarkoituksena on vastaanottaa tuotemyyntitilauksia, joiden perusteella
asiakkaalle voidaan toimittaa hänen tilaamansa tuotteet sekä laskuttaa
asiakasta näistä tuotteista. Lisäksi tietoja voidaan käyttää myös
Pointshopping Oy:n omien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin,
mikäli asiakkaalta on saatu suostumus tähän.
Rekisterin sisältämät henkilötiedot
Asiakkaan
nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tiedot saadaan
rekisteröidyltä itseltään sähköisesti verkkosivuilla täytetyllä
lomakkeella tilauksen yhteydessä.
Keille henkilötietoja luovutetaan?
Tietoja ei lähtökohtaisesti luovuteta eikä siirretä. Tarvittaessa tietoja luovutetaan ainoastaan rekisteröidyn suostumuksella.
Henkilötietojen säilyttämisaika tai säilyttämisajan määrittämisen kriteerit
Tietoja säilytetään yksi vuosi.
Kuvaus teknisistä ja hallinnollisista suojatoimista
Asiakastietoja
säilytetään palveluntarjoajiemme palvelimilla, jotka on suojattu alan
yleisten käytäntöjen mukaisesti. Huolehdimme siitä, että käsittely
täyttää sovellettavan lainsäädännön vaatimukset ja suojatoimet, joilla
pyritään estämään henkilötietojen vahingossa tapahtuva tai lainvastainen
tuhominen, hävittäminen, muuttaminen, luvaton luovuttaminen taikka
luvaton pääsy tietoihin. Keräämämme ja käsittelemämme henkilötiedot
pidetään luottamuksellisina ja pääsy niihin on rajattu vain työssään
tietoja tarvitseville henkilöille. Sitoudumme myös olemaan luovuttamatta
ja paljastamatta henkilötietoja muille kuin sellaisille työntekijöille
tai muille henkilöille (ml. mahdolliset alihankkijat), joiden on tarpeen
tuntea kyseinen tieto sovittua tarkoitusta varten ja jotka ovat
palvelu- tai muiden sopimustensa perusteella taikka lakisääteisesti
velvollisia pitämään tiedon luottamuksellisena. Pääsy asiakastietoihin
on suojattu käyttäjäkohtaisin tunnuksin, salasanoin ja käyttöoikeuksin.
Rekisteröidyn oikeudet (pääsy henkilötietoihin,tietojen oikaisuun, tietojen poistamiseen)
Rekisteröidyllä
on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä
koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos
näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihinsa.
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman
aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset
henkilötiedot. Rekisteröity voi tehdä tarkastuspyynnön rekisterinpitäjän
edustajalle.
Jos rekisteröidyn käyttämästä tarkastusoikeudesta on
kulunut vähemmän kuin yksi vuosi, voi rekisterinpitäjä periä tietojen
antamisesta aiheutuvat hallinnollisiin kustannuksiin perustuvat maksut.
Rekisteröidyllä on lisäksi oikeus tehdä valitus tietosuojavaltuutetulle.